دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آلبوم محسن چاوشی به نام من و از یاد ببر

منو از یاد ببر

منُ از یاد ببر

انتقام

رقیب

پرنده غمگین ورژن پیانو

زخم کلاب میکس

کلید استجابت ورژن متال

 

دانلود آلبوم من و از یاد ببر

 

منو از یاد ببر 

این دل شکسته رو میخوام چیکار ؟
دل پینه بسته رو میخوام چیکار ؟
وقتی چشم تو صدام نمیزنه 
این صدای خسته رو میخوام چیکار ؟

من میخوام زندگیمو دور بریزم 
آینه ی شکسته رو میخوام چیکار ؟
بغض سنگین گره خورده ای که 
تو گلوم نشسته رو میخوام چیکار ؟

منو از یاد ببر ، بذار از یاد برم 
چی از این غم بهتر ؟ بذار از یاد برم 

.................................................. ........

رقیب 

بی تو با این که دارم روزگار سختی
اما خوشحالم که میبینم خوشبختی
حالا میفهمم که تنها بودن چه بده 
کاش به گوشت برسه سر من چی اومده 

شنیدم دور و برت هنوزم کیا بیاست 
کاش بدونم این روزها دل تو دست کیاست 
عزیزم دوست ندارم دیگه سر بارت باشم 
با رقیبام خوش باش ، منم اینجوری خوشم 

دلم از دوری تو داره از پا در میاد
روزگار سخت من نمیخواد به سر بیاد 

.................................................. ........

انتقام 

همه میگن دل سنگت واسه من نداره جایی 
منم از تو خیلی خستم ، از تو که سر به هوایی
تو خودت خواستی دل من همش از تو رو بگیره 
تو خودت خواستی که عشقت توی قلب من بمیره 

دل من دلخور و خسته از من و سادگیامه 
حالا عاشقی که داشتی توی فکر انتقامه 
حالا که بریدم از تو ، دلم از تو دوره دوره 
میکشنم تو قلب سنگت ، هر چی بین ما غروره

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:دانلود ,آلبوم ,محسن ,چاوشی ,به ,نام, منو از یاد ببر,دانلود آلبوم محسن چاوشی به نام من و از یاد ببر, دانلود آهنگ های قدیمی محسن چاوشی, دانلود ورژن قدیمی یه شاخه نیلوفر, آلبوم منو از یاد ببر چاوشی, دانلود آلبوم جدید چاوشی از کارهای قدیمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM